Är inte dagen över snart?

Idag är en dag som lika gärna hade kunnat hoppas över. Redan när jag vaknade i morse kände jag att jag bara ville att dagen skulle ta slut. Inte får att det är nått som har hänt, men är väl just det som är problemet. INGET har hänt... Har haft hur tråkigt som helst. Hade planer på att åka till fjärilshuset och ta fina bilder och hade planer att äntligen städa ur mitt förråd, men lata Ida kom fram och skjöt på det!! Sen hade jag planer att gå till en bar i närheten och sitta ner med en bra bok bara för att ha lite folk runt omkring mig, men blev inte av heller.

Istället har jag gjort inget och pratat med ingen. Har nog inte knystat ett ord på hela dagen...

Kan man bli mer ensam och patetisk än såhär? Måste göra nått av mitt liv... Nu!! Är ju knappast nån annas fel än mitt att jag inte hade nått för mig idag... Imorgon ska det bli ändring på det!! Imorgon ska jag göra saker!! Imorgon är det jag som ska göra något roligt!! Imorgon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0