Världens bästa julklapp!!

Sitter på Arlanda och bloggar. Måste säga att jag tycker om den här uppfinningen med trådlöst internet och batterier till de bärbara datorerna, ja och de bärbara datorerna så klart :) Tänk när man har tråkigt, bara plocka upp datorn och så kan man surfa!!

Men var ju inte det jag skulle skriva... Jag har ÄNTLIGEN fått ett förstahandskontrakt på en lägenhet!!! Ska flytta i januari. Kontraktet börjar gälla innan jag kommer tillbaks till stan, så har kvar mitt andrahandskontrakt till slutet av januari. Har alltså en månad på mig att flytta. Måntro om det är en bra eller dålig sak att ha så lång tid på sig???

Jag hade inte ftt den här lägenheten om det inte hade varit så att min kompis gick på visningen åt mig. Kunde inte gå själv, för var i Finland. Så tack Lo!!! Du är världens snällaste!!! Tack vare dig behöver jag inte längre oroa mig för var jag ska bo!!!  

Nu bär det snart av hemåt, julfirande med släkt!! Men jag har redan fått min julklapp, en lägenhet :)


Kommentarer
Postat av: louise

jag är överlycklig!!!!
jag skulle inte vara så snäll om inte du vore så snäll:D hahahha
ses nästa år nu o glöm inte att säga till om du behöver hjälp o flytta!
kramar

2007-12-21 @ 19:03:25
URL: http://sessanlouise.webblogg.se
Postat av: Malin N

Hej min vän!
Kikar in för att önska dig en riktigt GOD JUL
med god mat, klappar och härlig samvaro med
nära och kära!
Kramar från Malin

Ps Ett stort grattis till lägenheten! Ds

2007-12-23 @ 18:28:41
Postat av: Susanne

Vi
önska dej en god fortsättning och ett gott nytt år!
Och grattis till lägenheten!!!

2007-12-27 @ 11:17:35
URL: http://suss-liv.blogspot.com
Postat av: Therese

GRATTIS! Vad roligt och skönt att slippa andrahandskontrakten!!! Vart flyttar du? I närheten eller?

2007-12-28 @ 08:57:56
Postat av: Malin N

Hej vännen!
Vill tacka dig för din vänskap under 2007.
Ser fram emot ett nytt år med dig som vän.

GOTT NYTT ÅR!
Kram Malin

2007-12-30 @ 19:33:17
Postat av: L

Åh så kul:) grattis till lägenheten!

2008-01-02 @ 00:49:33
URL: http://tugga.blogg.se
Postat av: Annika

Grattis! Bra julklapp och start på nya året. :-)
Du har inte flyttat ännu, gissar jag... Jag hade också en månad på mig, ungefär, och det hade sina fördelar. Mindre stress, i alla fall! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0