Eh? Va??

Nu har min månad i Borlänge börjat. Har fixat lägenhet och bil, men vad gör man hela kvällarna i en stad där man inte känner nån? Inget internet har jag på kvällarna heller. Hmm, får väl bli hurtig eller nått och gå ut och gå. Fast om jag känner mig själv rätt kommer jag nog mest att titta på tv.

Fick ett meddelande av en kille jag dejtade i okt/nov förra året. Vi träffades inte så länge och lika bra var väl det. Vi kom fram till att vi inte kände så vidare mycket för varandra men träffades ändå lite då och då bara för att... Han träffade en 15-åring (han var själv 23) och blev tillsammans med henne, men tydligen så hade han blivit tillsammans med henne INNAN han slutade träffa mig. Jag brydde ju mig inte så värst om det, men den andra tjejen var det synd om tyckte jag. Hon fick reda på det genom att läsa hans msn konversationer som han dumt nog hade sparat på datorn!! Hon ringde mig och var ganska upprörd, jag tyckte hon skulle dumpa honom, men hon sa att han lovat att inte göra det igen. Sedan det samtalet har han ringt mig två ggr har jag sett (har lyckligtvis haft telefonen avstängd båda de gångerna) och skickat ett mejl åt mig att han saknar mig. Jag antog att hon därför hade dumpat honom, men i mejlet jag fick igår så visar det sig att de har GIFT sig!! Allvarligt!! Hon är bara 16!! Ska börja gymnasiet i höst. Kan verkligen inte förstå hur man kan gifta sig när man är så ung och dessutom med en kille som varit otrogen mot en!!!

Jaja, är ju deras liv. De får väl göra vad de vill, men jag förstår verkligen inte!!! Hade varit en sak om hon hade varit gravid, men det är hon inte, för har frågat! Nä, måste nog skaffa mig ett eget liv så jag inte behöver fundera så mycket om andras!!


Kommentarer
Postat av: h

Skönt att du slipper honom. Vem vill vara med en kille som känner samhörighet med ett barn? Han verkar ha problem att vara själv.
Sen kan jag undra över vilka föräldrarso godkänner ett giftemål när man är så ung

2007-07-26 @ 10:48:51
URL: http://bantarsommar.blogg.se
Postat av: Annika

Ja, vad säger man... killen har problem, tror jag. Men stackars tjej (även om det inte är särskilt smart gjort av henne) - lär inte vara några bra förutsättningar för livslång relation direkt...

Postat av: Malin

Hej Ida!
Men vilken skum kille, tur att du blev av med honom.
Har haft en helt underbar semester med sol, bad, shopping, god mat och goda drinkar :-)
Ha det gott!
Kram Malin

2007-07-29 @ 17:15:16
Postat av: Annika

Åter i stan efter att ha varit i Norge några dagar, och tittar in och önskar fortsatt trevlig sommar.
Hur går det i Borlänge då? Utan internet är det verkligen segt... ut och gå lät som en bra tanke i och för sig. :-)

Postat av: Förbjuden kärlek

Oj! Ja han låter inte som någon du bordesakna. Fast det verkar du inte göra heller. Synd om tjejen, det är ju dömt att misslyckas.

2007-08-06 @ 11:00:52
URL: http://farligkarlek.blogg.se
Postat av: Susanne

Skönt att du slipper honom!
Det finns någon betdligt bättre som väntar på dej!
Kanske i Borlänge??
Så ut och gå vettja så kanske du möter Han i någon park! :-)

2007-08-07 @ 21:41:52
URL: http://suss-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0