Vad hände med Juni?!?

Hmm, har just insett att det snart är Juli. Vad hände liksom? Var det inte Maj nyss? Om Juli går lika fort som Juni är det ju snart Augusti och sen höst :(

Fast gissar på att Augusti kommer gå låååångsamt. Ska vara vikarie i Borlänge heeeela månaden och känner inte en själ där. Vad ska man hitta på en hel månad i en stad där man inte känner nån? Är ju inte precis så social av mig att jag hinner lära känna folk där på en månad heller. Speciellt med tanke på att jag kommer jobba helt själv, inte en endaste arbetskamrat i sikte :(

Jaja, kommer väl på nått. Kan väl köra runt och se hur det ser ut i den delen av landet (är ju inte jag som betalar bensinen). På tal om att köra så ringde jag till två olika hyrbilsföretag för att se hur mycket de skulle ta för en bil så länge (typ närmare 40 dagar). Mitt företag har avtal med båda hyrbilsbolagen. Hyrbilsbolag1 säger att det skulle kosta ca 12.000 kr, så förväntade mig ungefär samma pris på hyrbilsbolag2 också, men nej, de svarade 5.300 kr. Hmm, svårt val, vad ska jag välja? ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej vännen!
Jag håller med dig, vart tar tiden vägen??
Det kommer säkert att gå bra! Men det klart det verkar ensamt att inte ha några arbetskamrater.
Det är ju lättare att lära länna folk då.
Du får väl ragga på krogen ;-)
Kram på dig

2007-07-01 @ 22:13:18
Postat av: Malin

Kanske skulle skriva mitt namn med :-)

2007-07-01 @ 22:14:34
Postat av: Anna

Åååh, jag vet!! Det är helt galet så fort tiden rinner iväg. HALLÅ!?? Stanna klockan...någon!! Nu är juli redan här och snart är det dags för marknader och allt annat som hör till denna månad, kul ändå :-) Låter trist att jobba helt ensammen, ingen att surra bort lite tid med. Men att utforska den delen av landet låter ju som en bra idé man vet aldrig vad som sker längs vägarna :-) Förresten, när kommer du uppåt då? Många Kramar

2007-07-03 @ 23:37:24
Postat av: Malin N

Hej min vän!
Kikar in från ett regnigt Falkenberg för att önska trevlig helg!
Det här vädret håller på att göra mig galen :-(.
Hoppas att vädret är bättre hos dig.
Jag har mina svärföräldrar på besök just nu.
Men de har slocknat och nanar så gott.
Ta väl hand om dig!
Kramar Malin

2007-07-06 @ 23:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0