Glömsk på äldre dar

Oh, förstår inte vad som har hänt med mitt minne!! Brukar ju inte glömma saker, men på den här senaste jobbresan till Wales glömde jag tre saker vid tre olika tillfällen. Först boardingkorten (se tidigare blogg). Sen var jag och shoppade en dag direkt efter jobbet. Hade bara datorväskan med mig till jobbet och ville inte gå med den på stan, så hade plånboken i handen. Efter ett tag på Debenhams skulle jag prova kläder och inser just då att jag inte längre har min plånbok i handen!! Oh vilken panik!!! Började gå runt i affären och leta, kände mig smått förtvivlad där ett tag, men som tur var hade jag lagt ifrån mig den på en hög med jeans i en del av affären där typ ingen höll till, så den låg kvar där. Finns inga ord som beskriver hur lättad jag blev då!

I fredags var det dags igen. Den här gången glömde jag bara en bok på toaletten på flygplatsen och kom på ganska snart att jag hade glömt den och var jag hade glömt den, så var långt ifrån lika jobbigt som de andra två som verkligen framkallade panik i mig!!

-----------------------

Har haft besök i helgen av två av mina kompisar från gymnasiet och deras son. Var jättekul! Hade inte träffat henne på typ sju månader och honom och sonen på ja, jag vet inte hur länge!! Problemet med att ha mycket att göra en helg är att den bara flyger iväg och man sitter där på söndag kväll och undrar vad som hände med helgen och varför det redan måste vara måndag igen!! Mitt problem med måndagar är inte att man måste jobba, utan att man måste kliva upp sååå tidigt!!

Kommentarer
Postat av: Tina

Ja att plånboken var kvar var ju helt otroligt!!

2007-05-30 @ 14:13:55
URL: http://tinas-blogg.blogspot.com
Postat av: Annika

Typiskt tecken på att man har för mycket att hålla reda på.
Ja, eller så är det ett ålderstecken. ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0