Hemlig önskan att bli gangster?

Oh, jag sov såå skönt inatt. Vaknade vid nio av att jag behövde gå på toaletten och jag vet att nio är en helt vanlig tid för folk att kliva upp. Men jag tyckte det var lite väl tidigt. Så lyckades somna om igen och drömde världens konstigaste dröm!

Jag var visst gift och hade fått reda på att min man var en gangster. Så på nått sätt fick jag tag på ett rivaliserande gäng (inte polisen) och gjorde en deal med dem. Om jag fick fram nån slags info (kommer inte ihåg vad) skulle jag få skyddad identitet av dem. Så jag tar mig till en byggnad där min man och hans gäng håller till. Medan de är upptagna att kedja fast nån i botten av en pool så knycker jag en massa papper, bl.a. nån flygbiljett och en hel kontaktlista med massa medlemmar och deras telefonnummer (för den skulle de ju verkligen bara ha liggandes sådär). Förvirrad dröm, men lyckades på grejjerna till det andra gänget och de skulle skydda mig. Tror det var så drömmen slutade, men är inte riktigt säker mer.

Men var lite spännande, kanske är så att jag saknar spänning i mitt liv så jag måste komma på lite på nätterna ;)

Kommentarer
Postat av: Susanne

Ja ibland fattar man inte riktigt vaför man drömmer som man gör.. Mycket knepigt..
Sova till nio för att sen somna om?? Vilken dröm... Fast jag ska inte klaga.. Herman sover till 7-8 på morgonen, och då hör man hur han ligger där och pratar med sin gosekanin. Och sen när han får syn på mej skiner han upp i ett riktigt stort leende!! Ja, då kan man utan problem gå upp!! :-)
Sova kan jag ju göra när jag bli pensionär.. typ.. :-)

2007-05-22 @ 13:03:09
URL: http://suss-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0