Jul, jul, strålande jul!

Idag har jag julpyntat :) Hängt upp julgardiner (som jag inte är så jättenöjd med), hängt upp en julstjärna och plockat fram tomtar!! Detta med julmusik spelandes på hög musik! Lite julkänslor fick man ju!! Och när jag ändå höll på passade jag på att hänga upp lite tavlor i köket. Köpte dem för ett bra tag sedan, men blev inte av att hänga upp dem för är kass på sånnt. Nu är de uppe i alla fall, hänger inte så rakt, men de hänger på väggen...

Lite foton från min lägenhet med lite julkänsla. Passade på att ta ett foto som visa min nya tavla i sovrumet. Älskar den tavlan!!

     

                  

Är förresten min mamma som har stickat tomtarna. Ibland lägger hon kanske ner lite väl mycket energi på saker. Tomtefar har ölmage och tomtemor bröst. Dessutom har de små avtagbara halsdukar, mössor, kjol och byxor. Är hur fina som helst!! Skulle själv aldrig orkar med nått sånt! Tur att man har en mamma som förser en med fina saker :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Ååå, vad kul att få se lite bilder på hur du har det. Mysigt =) Här har vi inte plockat fram julen ännu, hade tänkt hänga upp julgardinerna igår men orkade inte. Blir väl kanske ikväll om orken infinner sig...måste ju hinna göra det innan helgen iaf för vi åker ju till Ötå då för att fira Celina. Hoppas du har en fin kväll!
Kraaaam

2007-11-27 @ 19:20:27
Postat av: Malin N

Åh vad mysigt med julpynt!
Får se om jag hittar inspiration att julpynta
nästa helg.
Ska ialla fall gå på julskytning på söndag.
Hoppas det har "klarnat" med den där killen.
Ha det gott!
Kram Malin

2007-11-27 @ 20:41:41
Postat av: louise

åhh va juligt:) ska kanske ta tag i det där imorn o sätta på julskivan jag med. får bli när joan åkt till jobbet eftersom det inte är hans favoritcd:)

2007-11-27 @ 23:59:21
URL: http://sessanlouise.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0