Weekend i London

Har börjat göra framsteg i mitt sociala liv :) Kanske inte de bästa framstegen, men verkar i alla fall få en billig weekend i London från det nästa helg!

Kanske ska börja från början...
Har en tid pratat med en kille på msn, han har försökt få mig att komma över till honom för att sova över. Bara för att sova alltså. Igår åkte jag dit. Tänkte att det kan väl inte skada. Sov över där, åkte hem imorse. Eftersom jag inte kan sova med nån annan i samma säng som jag har jag då tillbringat resten av dagen med att sova och lata mig för sov typ inget inatt. I em hörde han av sig och frågade vad jag hade för mig nästa helg, för han hade fått erbjudande om billig weekend i London. Varför inte liksom? Vad har jag annat för mig nästa helg? Inget! Och trevlig var han ju. Så tror det kommer bli kul.

Dessutom så inbillar jag mig inget. Mest troligt kommer det här inte leda nån annan stans än just den här weekenden i London, men för att vara ärlig gör det mig inget. Skulle vara trevligt om det blev nått mer, men lurar inte mig själv till att tro det. Har lärt mig av mina misstag :) Kanska jag håller på att bli vuxen? Fast å andra sidan så kanske vuxna inte åker på weekendresor med personer de knappt känner?

Kommentarer
Postat av: Susanne

Som sagt, händer inget så har du ju förhoppningsvis haft en underbar weekend i London!

2007-11-12 @ 15:50:28
URL: http://suss-liv.blogspot.com
Postat av: louise

åhh va roligt! du är lätt värd en trevlig weekend i london:) köpa lite grejer o se sig omkring:) du får berätta mer imorn över en lunch:) kramen

2007-11-12 @ 18:52:55
URL: http://sessanlouise.webblogg.se
Postat av: Malin N

Åh vad spännande!
Man måste våga ta lite risker i livet annars får man inte uppleva något.
Njut och ha kul!
Kram Malin

2007-11-14 @ 18:50:47
Postat av: Anna

Åååh, så spännande och roligt =) Hoppas du får en riktigt härlig weekend i London! Väntar med spänning på uppdatering så man får höra hur resan blev! Förresten, hur länge blir du här uppe under julen? Nä, nu måste jag i säng!!
Sköt om dig & Ha det toppen!
Kramar från mig!

2007-11-17 @ 01:13:15
Postat av: Annika

Spännande. :-) Hur gick det då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0