Resa går inte alltid utan problem

När man flyger kan man:

- lyckas tappa bort sitt boardingkort, men lyckligtvis hitta de igen innan planet lyfter.
- få vänta mååånga timmar på en flygplats för att planen är försenade.
- få veta att planet man skulle åka med är inställt och man därför får flyga till annan flygplats och åka buss därifrån.
- lyckas få direktflyg fast man inte bokat det för att planet man egentligen ska åka med är försenat vilket skulle ha resulterat i missat anslutningsflyg.
- komma fram före bagaget för att det inte hann med samma plan som en själv

och slutligen, den bästa:
Få bagaget incheckat under fel namn till fel plats och därmed inte ha nån aning om när eller ens om man får se sin väska igen!!!

(P.S. Allt har så klart inte hänt under samma resa...)


Kommentarer
Postat av: Annika

Ja, det där med att resa kan vara på gott och ont... :-) Ta i trä, men hittills har alltid mitt bagage kommit fram som det ska (nu lär det väl hamna i helt fel land nästa gång bara för att jag skriver detta). Fast lite nervös blir man ju ibland, som den gången det dröjde jättelång tid utan att något bagage dök upp... och sen ropade de ut att "vi håller på att undersöka vad som hänt med bagaget"... hrm. Det ska de väl veta?!?
Hur går det med dina lägenhetsplaner då?
Finns du på Facebook och någon gång känner för att lägga till mig i listan finns mailadressen här. Själv lyckades jag tydligen bl.a. försöka bjuda in chefen. Han är inte med i min vänlista, men nu vet han att jag finns på Facebook, så det är alltså bara att hålla sig därifrån på arbetstid. :-)

Postat av: Malin

Hej min vän!
Kikar in från en stressig tillvaro för att lämna ett
litet livstecken.
Hoppas allt är bra med dig!
Många kramar Malin

2007-09-20 @ 21:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0