Länge sedan

Jag loggade in här idag och insåg att det var TRE månader sedan jag skrev nått senast. Det var visst ett tag sedan. Har väl inte hänt så mycket under den tiden... Eller hmm, har lyckats med att få punktering på en motoväg i England och har fått en hastighetskamera att blixtra på mig (men har fortfarande inte fått böter för det). Idag har jag bokat en weekendresa till Dublin i September och fyra dagar efter att jag kommer hem från den åker jag två veckor till Turkiet för att fira min mor som fyller 50. Men det var väl det...

... Ja, just det ja, jag har pojkvän nu också :)

Kommentarer
Postat av: Susanne

Och så avslutar hon bara så där..

"ja just det ja.. jag har ju pojkvän nu också"

DET FATTAR DU VÄL!!

Så kan man ju inte sluta en blogg???

Blir ju supernyfiken ju!!! :-)

2008-08-14 @ 18:52:21
URL: http://suss-liv.blogspot.com
Postat av: Anna

Men hallå, inte hänt så mycket??! Det verkar ju hända massor i ditt liv =) Uppdatera, uppdatera och uppdatera mera så vi får veta vad som händer i storstan =) Ida, du bara reser och reser...är du aldrig hemma? ;) Förrsten, Ronny har lyckats med samma sak som dig. Han var till Piteå för några veckor sedan och körde såklart för fort! Han sa att det blixtrade men någon böteslapp har ännu inte dykt upp...och jag hoppas verkligen inte att den gör det heller!! Dem tusenlapparna vill jag hellst använda till annat!

Kraaam Anna

2008-08-14 @ 23:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0