Ursäkta, vad är klockan?

I helgen var jag hemma extra länge. Åkte inte tillbaks till Borlänge förrän imorse. Lite halvjobbigt att kliva upp kl 05.00 för att börja köra, men var värt att få en extra kväll hemma!

Under hela helgen har avgiftsautomaten vid min parkering tjorvat. I lördags vid 10 visade den att klockan var 05.30 och i går kväll vid 23 visade den 17.50. Bra för mig, för då kunde man ringa och felanmäla  och få en kod och dämed parkera gratis. Imorse vid 05.30 när jag skulle åka gick jag av ren nyfikenhet fram till automaten för att se vad den tyckte att klockan var. Hmm, 35.55...

Kommentarer
Postat av: Susanne

Oj! Hur månag timmar på ett dygn har ni i Borlänge??

Trodde det var 24 timmar timmar på ett dygn i hela sverige.. Hade visst fel..

2008-08-28 @ 11:57:13
URL: http://suss-liv.blogspot.com
Postat av: Malin N

Kikar bara in för att säga hej

och lämnar en kram på vägen.....

2008-09-24 @ 22:10:42
URL: http://www.malinnilsson1973.spaces.msn.com
Postat av: Anna

Men hallå, har du helt missat det här med uppdatering!? =p Är ju nyfiken på att få höra hur alla semesterresor varit + att jag vill se lite bilder också. Sedan har jag hört lite rykten om att det händer lite allt möjligt i ditt liv nu =) Så, Uppdatering Tack! =D



Kraaaam Anna

2008-11-12 @ 20:26:17
Postat av: Lotta

Jag måste hålla med föregående kommentator, uppdateringar tack!

2008-11-17 @ 20:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0