Ja, jag är nog ganska svensk

Igår var jag på Show. Fredrik Lindström hade den och den hette: Svenskar är också människor. Handlade alltså om hur svenskar är. Den var hur rolig som helst!! Kom i alla fall fram till under showens gång att jag är väldigt svensk. Så mycket som stämde in.

Som tex om jag föreslår att vi ska hitta på nått med kompisar, då är det ju lite på mitt ansvar att det är bra, eller hur? För var ju mitt förslag, om det är dåligt så är det ju mitt fel, för var ju jag som föreslog att vi skulle gå dit. Tur att Fredrik Lindstöm var bra eftersom det faktiskt var mitt förslag från början att gå dit :D Slapp ansvaret att ha dragit med tre kompisar på en show som var helt jättedålig.


Idag åker jag till Finland. Två veckor ska jag vara där på en språkkurs. Förhoppningsvis kommer jag hem med en mycket bättre kunskap i det finska språket än vad jag har nu. Ska verkligen försöka få upp foton från lägenheten sen när jag kommer hem. Grejjen är att för att ta foton så borde det ju vara ganska städat (för annars är det ju pinsamt, och svenskar är rädda för att saker ska vara pinsamma) och det är det absolut inte här hemma hos mig just nu. Förhoppningsvis ser det lite bättre ut i em innan jag åker iväg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till på finskakursen! Kul att sjowen var bra, synd att jag inte kunde hänge med! Kram

2008-02-19 @ 18:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0