Tandläkare, disk, tvätt, läxhjälpning

Idag blir en upptagen dag. Klockan är 9.20 och har redan hunnit vara till tandläkaren, ska dessutom tillbaks dit vid 11 idag för att dra ut en visdomstand. Mitt eget val, tandläkaren sa att det egentligen inte behövdes, men jag vill! Jag vill ha bort alla mina innan de ställer till med besvär, men svårt att övertyga tandläkare om det. Den som jag ska dra ut idag var det iof inte så svårt med, för den är ganska spetsig och om jag gapar stort så skaver den i kinden och det är inte så skönt.

Förutom två tandläkarebsök ska jag tvätta vid 13 och gå och vara läxhjälpare mellan 16 och 19. Har dessutom ett berg med disk som måste diskas och ska väl hinna med lite jobb också.


I lägenheten börjar allt se lite bättre ut nu. Soffan är på plats, byrån och garderoben är ihopskruvade och på plats. Har fortfarande några lådor kvar att packa upp. Målet för imorgon är att ha packat upp alla kontorssaker innan den dagen är slut och när det är gjort borde det mesta som ska packas upp vara uppackat. Ska bli så skönt när det är gjort så man slipper gå med "jag borde" i hjärnan hela tiden!

Bilder från lägenheten kommer när jag fått riktigt bredband (just nu knycker jag trådlöst från grannen).

Kommentarer
Postat av: louise

Goooooooo ida!!!!
tack för i lördags det va toppen:)

2008-01-28 @ 10:10:20
URL: http://sessanlouise.webblogg.se
Postat av: Therese

busy girl ;) Jag väntar med spänning på foton!

2008-01-30 @ 17:57:40
Postat av: Annika

Fullt upp hör jag. :-) Hur trivs du med nya boendet då? Börjar få ordning på tillvaron efter flytten?

Chattande: med (engelsk) "jobbkontakt" som tyvärr numera är i Tyskland... som kanske är god vän, kanske potentiellt något-lite-mer-än-så... men officiellt Bara Vänner. :-)

Postat av: Anna

Tack :-) Du har också fått hem din nya soffa läser jag, blev det den som vi kollade på när vi var i Happis? Den var ju jättefin! Ja, nu är det bara att slänga upp lite bilder så vi får se hur du bor :-) Hoppas allt är bra med dig och att du får en riktigt trevlig helg! Kram

2008-02-09 @ 11:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0