Ny frisyr

Idag har jag varit till frissan. Var verkligen på tiden. Min utväxt var helt hemsk. Kom hem med en annan frisyr än vad jag hade tänkt. I normala fall toppar jag bara håret, men den här gången var det så slitet så hon som klippte mig fick ta i ganska rejält. Har nån slags snelugg nu (ganska lång, men ändå). Vem vet hur den här frisyren kommer se ut när jag inte har en frisör som fixar den åt mig. Ja, får väl se om några dagar när jag måste tvätta håret!!

Tog ett foto så ni får se. Passade på att ta på mig mina favorit solglasögon (äkta Gucci *skryt*) som min syster har varit så snäll och gett till mig för att hon själv inte använder dem. Väldigt bra att ha en syster som jobbar med glasögon :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Ååh, vad snyggt! Vad ovant det är att se dig i så kort, rakt och ljust hår =) Men jätte fin bild och snygga brillor också för den delen!
Kram Anna

2008-03-25 @ 23:23:02
Postat av: louise

läckert:)

2008-03-26 @ 11:17:59
URL: http://sessanlouise.webblogg.se
Postat av: Anna

Ja, det blir ju så när dem går på dagis. Hon har ju klarat sig rätt bra hitills, hon har ju gått där sen oktober...så nu var det väl hennes tur att bli sjuk. Det är ett jobb på Plannja, har skickat in ansökan till både Kundtjänst och Transportplanerare. Ärligt så är jag inte helt säker på vilken av tjänsterna jag ska på intervju för..haha =) Dem ringde mig förra veckan just när jag var påväg att kliva på bussen. Då jag försökte få in barnvagnen i bussen samtidigt som jag pratade med henne så var jag lite okoncentrerad och tänkte inte på att fråga vilken tjänst det handlade om! Men det lär jag ju märka imorgon =)

2008-03-26 @ 20:33:49
Postat av: Anna

Haha, ville ju egentligen inte säga vad det var ännu då allt känns så himla osäkert pga min jobbsituation. Men vi har hittat en resa i Maj som vi SÅÅÅ görna vill åka på, vi känner att vi verkligen behöver det! Men jag har varit borta så mycket från mitt nuvarande jobb denna månad + att jag sagt som jag sagt där (att jag bara vill förlänga med en månad) men nu om jag inte hinner hitta något annat så måste jag kanske ta tillbaka det jag sagt vilket inte känns så kul och då vill dem ju knappast ge mig ledigt en vecka i maj heller!(om dem ens vill ha mig där längre) För utan jobb kan jag ju inte gå... Så vi vet inte om vi törs boka något på grund av det...fast vi vill ju så gärna!! Funderar typ på detta hela tiden, att ha det såhär suger verkligen! *Suck* Och får jag ett nytt jobb så är det ju inte heller helt säkert att dem är positiva till att man tar ledigt en vecka när man bara just hunnit börja där. Så det är tufft läge just nu med mycket velande fram och tillbaka med massa funderingar. Hur fan ska man göra?

Oj, det blev bra långt...men det blir det ju alltid när jag ska förklara något =)

2008-03-29 @ 22:16:40
Postat av: Annika

Snyggt! :-)

jag skulle också behöva klippa mig. Men jag är så feg så jag törs aldrig kapa av långa håret, för sen lär jag bara ångra mig. Så jag ser likadan ut år efter år. Eller ja, jag ska klippa det kortare när det har blivit grått. :-)

2008-04-01 @ 21:51:29
Postat av: Malin N

Hej vännen!
Det var ett tag sedan jag hälsade på dig nu.
Hoppas allt är bra med dig!
Du blev skitsnygg ju!

Ha en go helg!
Kram Malin

2008-04-04 @ 18:49:20
Postat av: Tina

Skitsnygg frilla ju!!

2008-04-19 @ 19:41:16
URL: http://tinas-blogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0