Ont, det gör ont...

Jag har tydligen börjat träna. Var i kista centrum en dag och medan jag väntade på maten stod jag och läste på en lapp om ett gym. Fram kommer en tjej och frågar om jag är intresserad av att börja träna. Njae, var jag väl inte egentligen, men hon erbjöd en gratis prova-på träning till mig och Lo, så varför inte tänkte jag. Man kan väl alltid prova. Var dit i torsdags och är ju lite dålig på att säga nej när folk erbjuder mig saker, så skaffade ett årskort till gymet.

Ok, jag hade tänkt lite innan på att det var dags att ta tag i träningen nu. Man kan inte gå runt och låta bli att träna, då blir man tjock, eller i mitt fall tjockare. Nu är jag nästan lite glad att jag gick med. Är ju inte helt tråkigt att träna har jag insett.

I lördags var jag dit på ett pass. Core. Träning av rygg och mage. Mmm, jo hej, två dagar senare och jag har hur ont som helst, i rygg och mage och på andra ställen också, som ben, armar och nacke. Har aldrig hört talas om nån som fått träningsvärk i nacken av att träna rygg och mage. Men bara som lite info, det går, tro mig!!

Idag var jag där igen, på gymet. Var på ett pass som tränar ända och lår, för tänkte: Där har jag ju inte träningsvärk, varför inte skaffa lite?

Måntro om jag kan hitta nån kroppsdel som jag inte har ont i imorgon när jag vaknar på morgonen?

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag har också upptäckt hur bra Core pass är :) Ska på ett imorgon!

2008-03-16 @ 19:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0