Vad hände med dem?

Har länge funderat på vad som hände med vissa personer i några tv-serier. Inte för att jag tittade på alla avsnitt av de här serierna, men känns ändå som att de "försvann" utan nån bra förklaring.

- I Räkna med bråk (den med Steve Urkle) fanns det två föräldrar och deras TRE barn. I huset bodde även mammans syster och hennes son, och pappans mamma. Innan serien tog slut hade det yngsta barnet (en tjej) försvunnit och även mammans syster, men inte hennes son. Åkte de iväg på semester tillsammans för att aldrig återvända eller?

- I Step by Step (med Bobby från Dallas) träffades en ensamstående pappa med tre barn och en ensamstående mamma med tre barn. De flyttar ihop och får tillslut ett gemensamt barn. Helt plötsligt (eller kanske inte, missade ganska många avsnitt) så var pappans yngsta son borta från serien. Vad hände med honom? Misskötte han sig kanske och var tvungen att börja på militärskola?

- I cityakuten hade Pratt en "bror" som hade blivit förståndshandikappad efter en skottskada i huvudet och hamnade i massa trubbel. Sen är han borta. Vad hände??

Man kan säkert googla allt det här och på nått sätt ta reda på det, men är ju så gamla serier och kanske så självklart om man inte tittar på serierna sporadiskt så det inte står beskrivet nån stans.


Nu bär det snart av till Göteborg för att hälsa på syster min över påsk. När jag kommer hem har jag kanske nått roligt att berätta ;) eller ja, skulle ju egentligen kunna berätta det redan nu, men är roligare (för mig) att vänta lite

Glad påsk till er alla!!


Kommentarer
Postat av: louise

så nu får jag gå en hel vecka o undra.. suck
hoppas du får det trevligt hos syster din.. kram

2008-03-19 @ 16:13:47
URL: http://sessanlouise.webblogg.se
Postat av: Therese

eller hur, får man göra en sådan kliff hanger verkligen? ;) Glad påsk! Kram

2008-03-19 @ 18:16:23
Postat av: Anna

Men Ida, sådär får man ju inte skriva. Antingen berättar man eller så ska man bara hålla tyst, sedetså!! =p Åh, så du åker ner till Göteborg över påsken. Vad kul! Hoppas du får det riktigt trevligt, hälsa L & L-V! Tusen tack för bilderna förresten, jätte fina!. Nu när jag skriver här kommer jag på att jag nog aldrig svarade på det där sms:et som jag fick av dig -pinsamt!! Jag får skylla på att vi var i Norge då och hade fullt upp med släkt-besök. Men hoppas du har det toppen och Glad Påsk! Kramar Anna

2008-03-20 @ 20:48:08
Postat av: Tina

Jag tror att alla folk som ramlat ur en serie samlas ihop och kommer tillbaks i en ny serie som heter "Vi som inte fick vara med längre".
Det är vad jag tror...

2008-03-21 @ 22:03:44
URL: http://tinas-blogg.blogspot.com
Postat av: Annika

Lite sent nu kanske, men... ville bara önska glad påsk. Hoppas du haft en bra ledighet!

Mer nyheter följer, alltså. :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0