Det går neråt

Vikten min går stadig neråt, är väldigt lycklig. Har gått ner nästan 17 kg sedan jag började nu :) Är så att jag inte alltid känner igen mig själv. Låren har blivit mycket smalare (borde ha mätt olika ställen innan jag började) och midjan har blivit 16 cm mindre. Ha, snart kanske jag kan handla i vilken affär som helst!

Har flyttat min fallskärmshoppningsbelönning tills jag har nått min målvikt. Är 9 kg kvar till dess, borde gå till sommaren hoppas jag!

Nästa vecka ska jag börja äta mat igen, två måtider om dagen och två måltidsersättningar om dagen. Är llite rädd att jag kommer tillåta mig själv äta för mycket så att jag inte kommer fortsätta gå ner i vikt. Men hoppas att det inte är så.

Är i Norge just nu, måste hitta en klänning till ett bröllop som jag ska på i början av januari. Kanske inte så smart att köpa en klänning i Norge, men har som inget val. När jag kommer hem är jag hemma i fyra dagar, sedan åker jag upp till mina föräldrar (och där finns det inga klänningar) och kommer tillbaks hem två dagar innan bröllopet. Kanske blir en resa till Luleå för mellandagsrea för första gången någonsin!

Kommentarer
Postat av: Annika

Grattis! Jag ser fram emot att höra om fallskärmshoppningen... :-)



Kul med bröllop. Mina vänner envisas med att gifta sig utomlands / i hemlighet, och det är väl OK för dem men innebär att det inte blir många bröllop att gå på...

Postat av: Annika

Ville bara (en aning sent kanske) önska dig en riktigt fin jul!

Postat av: :)

grattis :)

2010-01-09 @ 18:41:59
URL: http://finewithoutsugar.blogg.se/
Postat av: Jenny

Bra jobbat! :) 9 kilo klarar du snart! :) jag själv har precis gått med i xtravaganza, första soppdagen blir imorgon. kolla gärna in min blogg om du vill läsa om det :)

2010-01-13 @ 20:48:12
URL: http://kalorigris.blogg.se/
Postat av: Jenny

Wow, ballongflygning - vilket mål! :D då har du verkligen något att se fram emot! :D vid mitt första delmål, 80 kg (satt av xtravaganza), ska jag också få göra något kul - funderar på en liten tatuering faktiskt! :D Tack så mycket för allt stöd, det hjälper oerhört! :)

2010-01-15 @ 16:45:51
URL: http://kalorigris.blogg.se/
Postat av: Jenny

Okej vad bra, det är säkert samma för oss :)



Hur mycket ungefär går du ner per vecka? Nu första veckan har jag (enligt min våg hemma...) gått ner 3.2 kg varav 2.3 kg var under de två första dagarna, därefter har jag bara blivit besviken när jag vägt mig så varannan vecka låter sunt! :)

2010-01-21 @ 14:57:36
URL: http://kalorigris.blogg.se/
Postat av: Jenny

17 kg på tolv veckor är ju jättebra ju! :)



Fortsätt kämpa även nu när du äter mat, förstår att det känns lättare att "unna sig" då... Det kommer gå bra! :)

2010-01-22 @ 11:24:49
URL: http://kalorigris.blogg.se/
Postat av: minus30kg

Hej! WOW vad duktigt av dig!!!! 17 kg på 12 veckor! du gjorde precis min dag!



Jag försöker gå ner 30 kg... vågar inte väga mig, har gått 2 veckor nu, jag vet att jag gått ner, men om jag inte har gått ner tillräckligt eller så mycket som jag känner mig som så kommer jag kanske bli besviken och få återfall... Hur gjorde du det och hur snabbt går det nu efter de veckorna? Kraaaam! Blri så stolt när jag ser ngn som dig :) en riktig kämpe

2011-08-17 @ 01:46:21
URL: http://minus30kg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0