Dagens...

...vägning visade att jag har gått ner 1,9 kg den här veckan. Glad är jag!! Totala nedgången är nu 10,9 kg. Om 6,9 kg får jag hoppa fallskärm. Hjälp, tänk om jag inte vågar?

...irritationsmoment är de som fixar en möhippa till en kompis. De bor inte i stan och förväntar sig typ att vi som bor här ska fixa det mesta och så svarar de inte när man frågar grejjer. Irriterande!!

...motivation försvann inte så fort jag klev upp. Har programmerat nästan hela dagen. Fortfarande massor att göra för att komma ikapp dock.

Kommentarer
Postat av: Annika

Grattis, får man säga då, eller "bra jobbat" kanske. :-) Och det är klart att du vågar!! (Säger jag, som inte behöver göra det ;-)



För övrigt gillar jag ditt "Hur svårt kan det vara". Det är standardkommentaren till allt bland dem jag jobbar med, så vi har gjort det till vårt motto numera. Vi har pratat om att skriva ut "Hur svårt kan det va´?" i jätteformat och sätta upp på väggen vid ingången till "vår korridor", men det gäller att få tillgång till rätt skrivare först... :-)

Postat av: Anna

Vad duktig du är Ida, verligen superduktig!! Fallskärmshoppning låter spännande och visst vågar du det =) Det där med möhippan låter ju knasigt, kan förstå att du blir irriterad. Hur kan dem förvänta sig att man ska fixa allt om dem sen inte svarar när man har frågor eller funderingar?



Vad gäller födelsedagen, så kom jag ihåg din dag. Då Marthine fyller år dagen innan så är det ju lätt att komma ihåg svårare är dock att komma ihåg att gratulera =( Sorry! Har bara haft så galet fullt upp denna hösten att jag knappt hinner med något alls...suck



Nä, nu ska jag få i ordning Marthine till dagis.



KRAM

2009-11-24 @ 08:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0