Dags att snåla!

Den sanaste tiden har jag tydligen tyckt att jag har varit gjord av pengar. Har köpt saker utan att ha en tanke på vad de kostar och hur mycket pengar jag har. Ok, är inte som att jag har överhandlat. Äger inga kreditkort, så har ju bara handlat av pengar jag har, MEN när man planerar TRE utlandsresor nästa år kan det ju vara bra att hålla i pengarna lite så att man faktiskt har råd att åka på alla tre.

Första resan är redan bokad. Tokyo i februari när min sambo fyller 30. Ska bli såå kul, har aldrig varit i östasien tidigare!! Andra resan blir mest troligt någonstans till Medelhavet när min pappa fyller 60 i juni och den tredje lutar åt Egypten i oktober när jag fyller 30. Blir mycket resor, året efter blir det kanske till att stanna hemma och spara lite pengar.

Beställde en tavla till vårt vardagsum igår. Tycker själv den är ganska cool, men kan tänka mig att många inte kommer tycka den är så fin. Spelar väl ingen roll, är ju jag som bor och ska trivas här, så om jag gillar den så får man väl strunta i vad andra tycker. Fast är ju lite roligt om andra tycker man bor fint också.


Kommentarer
Postat av: Tina

Nämen!! Vi ska åka till Egypten i okt/november nån gång!!

2009-10-13 @ 12:26:29
URL: http://tinas-blogg.blogspot.com
Postat av: Ida

Tina: Vi ska åka i början av oktober. Jag fyller år den 7e. Tänk vi kanske är där samtidigt! Ja, om vi inte förälskar oss i ett hus innan och inte har råd att resa vill säga ;)

2009-10-18 @ 10:08:47
Postat av: Annika

Tokyo, nu blir jag avundsjuk! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0