Födelsedagsfirande

Igår fyllde jag år :) Börjar bli gammal nu!! Hjälp, om ett år fyller jag 30! Är inte det gammalt?!?

Hade kommit fram till ett tag innan min födelsedag att det inte blir något firande iår. Man vill ju inte bjuda hem folk på fika och sedan sitta och tråna efter fikat. Så nej, inget firande skulle det bli. Jag och min sambo skulle kanske bowla på kvällen för att hitta på nått.

I måndags vid tre ringde min syster. Hon bad mig gå och öppna porten till mitt hus. Till saken hör att hon bor i Göteborg, så undrade åt vem jag skulle öppna den. Hon sa att hon hade skickat en kompis till henne till mig på ett uppdrag, jag tänkte att det hade nått med min födelsedag att göra, så gick snällt ner och öppnade porten. Till min förvåning stod mina föräldrar där!! Var svårt att få in det i hjärnan först. De bor ju i norrbotten, vad gör de här?

Ja, de hade tydligen sovit hos oss en natt förra veckan när jag var i england, på väg ner till Göteborg. De var hos min syster några dagar och sedan kom de hit :) Vilken rolig överraskning! Imorse åkte de.

Så min födelsedag blev lite extra festlig ändå, har inte firat med föräldrarna sedan min 20-års dag! Vi var och bowlade och min kusin som bor i stan kom också med. Jag firade dessutom lite extra med att äta säkert två matskedar älgskav och tre skivor smörgåsgurka. Gott var det!!

Var en bra dag, men kan inte hjälpa att jag blev lite besviken på att många av mina kompisar inte kom ihåg att jag fyllde år :(

P.S. var och vägde mig i tisdags, har gått ner 7 kg sedan jag började för tre veckor sedan :)

Kommentarer
Postat av: louise

mm o jag är en av dom :(

OM jag mår dåligt? jaaaa..

men du är bäst! Love ya!

Lois

2009-10-22 @ 10:43:44
URL: http://sessanlouise.webblogg.se/
Postat av: Annika

Grattis i efterskott! :-)



Ser att du börjat blogga lite mer regelbundet (?) igen; kul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0