Hmm, har man rätt att vara besviken...

...när man vägde sig igår och vågen inte visade mer än -1,8 kg på två veckor? Jag blev i alla fall besviken. Ville ha gått ner 10 kg sedan jag började, men nu är det bara 8,8...

Har iof fuskat lite de senaste två veckorna, så igår bestämde jag mig för att det inte ska bli nått fuskande här inte! Om två veckor ska jag ha gått ner mer än 2 kg till!! Målet är ju 20 kg på 12 veckor, vilket är 1,7 kg i veckan. Jaja, vägning igen om 1 vecka och då ska målet på 10 kg vara nått!!!

En glad nyhet med senaste vägningen är att jag har klarat mitt första viktmål som jag satt upp åt mig själv för länge sedan, vilket innebär att jag när det bli säsong igen får flyga luftballong (förutsett att jag fortfarande väger mindre än den gränsen). Om 8,8 kg får jag hoppa fallskärm. Verkar som att jag kanske har en rolig sommar att se fram emot :)

Kommentarer
Postat av: Susanne

Det ser verkligen ut som om nästa sommar blir spännande för din del!

Lycka till med viktmålen!

2009-10-23 @ 11:13:58
URL: http://suss-liv.blogspot.com
Postat av: Tina

men även om du inte prickade in vikten exakt, var du ju i alla fall jättenära!! Det är väl kanon!!

2009-10-25 @ 20:17:28
URL: http://tinas-blogg.blogspot.com
Postat av: Annika

Fast 8,8 är bra det med tycker jag... :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0