Inte så smart

Nått som inte är så smart när man är på en pulverdiet är att utsätta sig för massa frestelser. Man blir ju så fruktansvärt sugen på ALLT. Idag för att få steg på min räknare åkte jag till ett outletcenter, tänkte det skulle vara roligare att gå runt där än bara längs en väg. Visst, det var mycket roligare, men samtidigt fanns det typ returanger, caféer, glassaffärer, munkförsäljare, crepsförsäljare m.m. Sen då, sm att det inte var nog gick jag in i en stor matvaruaffär. Inte för att titta på mat, uatn för att försöka hitta en fotoram till mitt senaste projekt hemma. Måste säga att jag är extremt sugen på mat/godis/chips nu... Längtar VERKLIGEN till måndag, då får jag börja äta lite annat, bl.a. en mellanmålsbar som förhoppningsvis smakar lika gott som den ser ut. Måste göra nått nu för att få bort mat från tankarna!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0