Middag? Nej tack

Är på väg till England nu, eller rättare sagt Wales. Planet landar iof i England men jag jobbar (och hotellet ligger) i Wales. Ska bli lite roligt att komma iväg även fast det inte var så länge sedan jag var där. Ska jobba där varannan vecka nu fram till jul, kommer bli mycket flängade.

Enda problemet jag har med att åka är att jag alltid brukar gå ut och äta med en kollega och hans fru när jag är där. Har svårt att tacka nej och ännu svårare att säga vad jag egentligen håller på med. Är min ensak att jag pulvrar och har mött på såå många negativa reaktioner att jag helst inte vill säga det till folk. Men det bästa är nog ändå att säga sanningen, allt annat kommer låta så konstigt.

Oj, nej, nu måste jag ju gå. Ska hinna "äta" innan det är dags att gå hemifrån och det är det ju om 10 min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0