Dags för uppdatering...

Ja, det var ju ett tag sedan jag skrev igen. Tror inte på att det här med att blogga är riktigt min grej.

Tokyo var i alla fall väldigt härligt, så härligt att jag lyckades med att gå upp nästan 2 kg på den korta tiden vi var där... Nu har jag  gått ner dem i alla fall, men inte så mycket mer, har fastnat ca 7 kg från min målvikt. Kanske dags att ta i med hårdhandskarna. Jag rekommenderar i alla fall alla som vill åka på en storstadssemester att åka till Tokyo, helt underbar stad och hur trevliga människor som helst. Varje gång vi såg allmänt förvirrade ut så kom det fram någon och frågade om de kunde hjälpa oss och det var inte som i USA där de förväntar sig pengar i gengäld, utan de ville bara hjälpa till helt enkelt.

En dag i Tokyo (den 13e Feb) så var vi uppe på 60e våningen i en byggnad och tittade på utsikten. Min sambo passade då på att ta tillfället i akt och fria till mig, så nu är jag förlovad :) Allt har gått ganska fort mellan oss, vi har inte ens vetat om varandras existens i två år, men känns helt rätt, jag är glad och lycklig!

Om någon hade sagt åt mig för två år sedan att jag två år senare skulle vara förlovad och väga 18 kg mindre än vad jag gjorde då hade jag nog knappast trott den personen, men måste säga att jag är väldigt glad över utvecklingen i mitt liv. Nu vill jag bara ha ett nytt jobb också så skulle allt vara helt perfekt!

Kommentarer
Postat av: Annika

Nu var det länge sen jag var in här och tittade, ser jag. Inte skrivit något på länge heller. Det här med bloggande är nog inte riktigt min grej heller verkar det som...



I alla fall: stort grattis till förlovningen! (Lite sent, men men. Kul, i alla fall!!)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0